Sv: Apollo-tabbe
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Det er sjelden mer enn et menneske bak de fleste tabber.
Man kan godt synes synd på noen som enten har påtatt seg eller blitt pålagt en oppgave de ikke greier, men jeg ser ingen grunn til å la være å kommentere vanvittige skrivefeil i en brosjyre bare fordi kanskje den som skrev det er dyslektisk eller har lært seg norsk på egen hånd. Jeg synes DMs sammenligning var helt på sin plass, jeg: Kan man ikke spille, så bør man ikke ta på seg spilleoppdrag - kan man ikke skrive, så bør man ikke skrive ting som skal publiseres. (I alle fall ikke uten at noen andre korrekturleser/språkvasker det før publisering!)
Det er ikke den enkeltpersonen som har skrevet dette som blir hengt ut her, det er jo Apollo. Det er de som har latt en ukyndig person gjøre jobben for seg.
jadda,jadda,jadda...
Og likefullt synes jeg synd på reiselederen/programskriveren sett i lys av disse oppslagene. Ja, det er Apollo's feil, men likefullt synes jeg synd på reiselederen. Antakeligvis fordi jeg sitter med erfaring på området, og ser situasjonen litt annerledes enn noen andre kanskje. Dessuten klarer jeg å se det programmet litt humoristisk. Det er et utfluktsprogram på et stensil-ark på en destinasjon man er på ferie... omtrent som en meny skrevet på dårlig svorsk i Spania. Litt mer relaxed liksom..... Jeg synes altså saken er blåst opp noe forferdelig og at folk irriterer seg unødvendig over bagateller.