|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Likestilling
Vi var hjemme sammen de første 10 ukene etter fødsel. Det var planlagt fra vår side, men det var en stor fordel ettersom jeg ikke var i stand til å ta vare på barnet på egen hånd pga. heavy barselkomplikasjoner.
|
|
|
#2 |
|
Ser lyst på livet
|
Jeg må si jeg beundrer dem som klarer å planlegge sånt flere måneder i forveien ... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Fødselspermisjon pleier man da gjerne å planlegge flere måneder i forveien. (De fleste planlegger vel ferietidspunkt også noen måneder i forveien?)
|
|
|
#4 |
|
Ser lyst på livet
|
Ja, men å kunne forutsi at man kommer til å bli dårlig og at man planlegger at begge to er hjemme ... Eller kanskje det bunner i litt selvinnsikt? Kanskje det er der det skorter hos meg? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For vår egen del så planla vi at vi skulle være hjemme helt uavhengig av hvordan formen min kom til å være etter fødsel. Når det gikk som det gikk så ble nytteverdien langt høyere enn koseverdien. Neste gang så blir det kanskje bare 100% kos? :ber:
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Da forstår jeg hva du mente.
|
|
|
#7 |
|
er her
|
Så utrolig smart, dette skal jeg prøve å huske til (en evt) neste gang.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|