Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-10, 08:38   #781
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Hm... jeg tror også jeg drar kjensel på den utsikten?

Jeg har ikke kjøpt så mye spennende til heimen i det siste, men vi har nå fått en slik på soverommet:

Gammel 17-01-10, 08:50   #782
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Synes det så litt kjent ut utenfor vinduet ditt. Lurer på om det er i mitt gamle nabolag?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Hm... jeg tror også jeg drar kjensel på den utsikten?

Jeg har ikke kjøpt så mye spennende til heimen i det siste, men vi har nå fått en slik på soverommet:

Det kan godt hende - er ikke så vanskelig å kjenne igjen.

Salt er ikke aktiv  
Gammel 17-01-10, 09:51   #783
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

2 stoler til tvkroken som skal lages.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 17-01-10, 11:36   #784
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Denne er kjøpt til podens rom.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 17-01-10, 14:19   #785
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

www.butikkofelia.no

Bare 495,- mot 1 100,- andre steder, og de fleste er utsolgt!!

Utsolgt her også no

Gammel 17-01-10, 15:40   #786
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk en sånn i går. 27 tommer.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 17-01-10, 16:15   #787
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lekker, Kokos! En sånn skal vi også få oss. Husker ikke om det er 27", men den kommer. Gleder meg.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 17-01-10, 22:03   #788
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

den der var stilig! Er den mest til pynt, eller lyser den bra også?

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 18-01-10, 12:33   #789
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Utsolgt her også no

Ring dem. Jeg fikk akkurat en telefon om at de er skåltomme på lager, pga. massiv pågang i helgen (kan ikke skjønne det ) og de lurte på om jeg kunne vente litt på teppet, til de får ny forsyning fra hovedlager i denne eller neste uke. Jeg sa det var greit, så lenge jeg får teppet! Men da kan det jo hende de får noen ekstra, så du kan jo ringe og evt. reservere!

Gammel 18-01-10, 12:58   #790
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ring dem. Jeg fikk akkurat en telefon om at de er skåltomme på lager, pga. massiv pågang i helgen (kan ikke skjønne det ) og de lurte på om jeg kunne vente litt på teppet, til de får ny forsyning fra hovedlager i denne eller neste uke. Jeg sa det var greit, så lenge jeg får teppet! Men da kan det jo hende de får noen ekstra, så du kan jo ringe og evt. reservere!

De ringte meg nettopp og, veldig søt og serviceinnstilt dame.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 18-01-10, 13:02   #791
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, kanskje de kommer til å ringe meg og?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-01-10, 14:00   #792
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har også bestilt dette pleddet + 2 puter.Jeg ringte de og de får pleddet om ca.2 uker.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ViewImage.jpg (9,8 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg ViewImageCAK5UKZV.jpg (7,6 KB, 1 visninger)
Gammel 18-01-10, 14:07   #793
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg skal pusse opp rom til minsten, og denne hadde virkelig gjort seg hos ham. Hvor har du kjøpt den?

Gammel 18-01-10, 15:29   #794
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Har også bestilt dette pleddet + 2 puter.Jeg ringte de og de får pleddet om ca.2 uker.

Kan dere slutte å legge inn bilder av de putene jeg IKKE har kjøpt, men som jeg har VELDIG lyst på!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-01-10, 20:18   #795
nikki

nikki sin avatar

nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Kan dere slutte å legge inn bilder av de putene jeg IKKE har kjøpt, men som jeg har VELDIG lyst på!

Sorry.

Gammel 18-01-10, 20:45   #796
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Tror mannen hadde slått meg i hodet med noe hardt om jeg hadde kommet hjem med flere puter.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-01-10, 20:57   #797
nikki

nikki sin avatar

Standard

Har kjøpt denne ramma fra Riviera Maison.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 108760happymemories.jpg (103,9 KB, 18 visninger)
Gammel 19-01-10, 21:01   #798
Sandy81
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2010
Sandy81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

To lyslykter

Sandy81 er ikke aktiv  
Gammel 19-01-10, 21:03   #799
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Nye "nattbord" til soverommet:

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-01-10, 12:21   #800
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekre nattbord, Nessie!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.