Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-10, 04:41   #10
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Min beste og mest udødelige må være denne:

Min samboer, jeg selv og min søster (Hilda) var på Rema og handlet en påske søstra mi var på besøk hos oss.

Rett innenfor portene stoppa jeg ved hermetikk og saft, før jeg tusla videre etter min samboer. Han stoppa så ved siden av Toros poser med grøt, og tar med seg to poser av den høggfæle femminuttsgrøten. Jeg stusss litt over det interessante valget, men sa ikke noe. Fulgte etter ham bortover reolen, mens jeg var mest opptatt av at jeg syntes han plukka med seg så mye snodig.

Da vi kom fram til handlevogna han hadde tatt da vi kom inn porten ser jeg at han har rukket å legge i utrolig mye rart. Blandt annet minst 15 plater kokesjokolade.
WTF?!?! Konkluderte med at han sikkert hadde en bakeplan eller skulle ha mengder med varm sjokolade til påsketurene, men likevel lente jeg med dyyypt ned i vogna og sier "Si meg; skal du lage noe med den kuksjokoladen???" *
Jeg ser litt spørrende, og kanskje litt kjerring-innblandende, opp på gubben og forventer et svar, men ser jo da at det IKKE er min mann. Det er nemlig en eldre mann med skjegg (!) som tilfeldigvis hadde en jakke som likna min samboers og tilfeldigvis gikk der jeg forventa at min mann skulle være.

Jeg hiksta fram et "Feil mann!", og gikk lattermild videre etter min søster. Da jeg fortalte henne om hva jeg hadde gjort, lo vi så høyt og jævlig at til og med butikkpersonalet begynte å kikke fram fra bak reoler for å se hva i himmelens navn som sto på.

*Kuksjokolade kom av at jeg en gang snubla i tunga mi og ba ei venninne om å "Kuke opp soppa", og dermed ble all koking til kuking i gjengen vår. Ja, til og med så utartet at jeg og Enhjørning etterhvert bare kalte kaffe for kuk. Noe som igjen ga rare blikk da jeg midt blant andre folk ringte Enhjørningen, og alt som ble sagt var: "Har du kuk? Ok, jeg kommer."

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
flauser, klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:09.