|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klatremøbel for tunge katter?
Hva slags katt har du?? Og plysjen er antagelig veldig fin å kvesse klør i. Min sluttet å frese opp gulvteppene etter jeg fikk plysjmonsteret i hus. Forøvrig brukes plysjmonsteret som liggeplass når pus skal børstes også. Flott arbeidshøyde og katten bare elsker å bli børstet. Gjerne fem ganger om dagen. Det er det ikke alle katter som har like stor sans for da. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Vi har to MCO, og de klater foreløpig kun i trapperekkverksnettingen. Vi har en notlin der, den tåler litt. Av en eller annen grunn kvesser de ikke klør noe annet sted, men jeg regner med at det kommer. |
|
|
|
#3 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Klatremøbel for tunge katter?Jeg har en maincoon, og bortsatt fra at hun iblant tørner tullat i følge sønnene mine så kvesser hun klørne for det meste på den gamle kurvstolen og på klorestativet. Klorestativet liker hun aller mest fordi hun kommer høyt og virkelig har oversikten. :-) Jeg vurderte forresten en coon til en periode, men nå vet jeg ikke helt. Når jeg ser hvor leken en katt i en alder av snart fire og et halvt år er så vet jeg ikke helt hvordan det blir med to!!!! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pessimistisk Optimist.
Det med trapperekkverksnetting høres forresten smart ut... Må være litt av et syn da med de to svære kattene klatrene i det der. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|