Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg undrer meg på hvorfor

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-10, 00:42   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Nja - men det kan jo være du bare er rett før perfeksjon også da.

Og hva er så poenget med å bli perfekt? Å skape en perfekt verden....? Teorien slår sprekker...*haisommer-theme*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 00:44   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Og hva er så poenget med å bli perfekt? Å skape en perfekt verden....? Teorien slår sprekker...*haisommer-theme*

Det må du lese i en bok så skjønner du det. :har ikke lest bok:

Det er noe med at da kan du stryke flagget for godt. Da slipper du å reinkarnere mere. Ergo er det vel en straff å leve. Hm.

Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 00:46   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det må du lese i en bok så skjønner du det. :har ikke lest bok:

Det er noe med at da kan du stryke flagget for godt. Da slipper du å reinkarnere mere. Ergo er det vel en straff å leve. Hm.

Men vi mennesker oppfører jo oss bare dummere og dummere. Ødelegger moder jord gjør vi også. Jeg syntes ikke vi lærer. :dropper bok:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 00:50   #4
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

:kjenner på kjærleika:

Rent forøvrig så er kvinner det verste man kan bli gjenfødt som, så jeg håper dere alle vet at hvis dere sitter her og er kvinner så har dere gjort noe forferdelig galt. Fysj!

alfaCharlie: Jeg har spader hvis du vet hvor han er gravd ned, hvis vi jobber natta igjennom så burde det ikke ta så lang tid før du er så nære fyren du kommer. :hjelpsom:

Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
den andre siden, klarsynthet, ånder

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.