Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan i all vide verden (om bakovervending)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-10, 19:45   #25
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan i all vide verden (om bakovervending)

Hvilke sete har dere kjøpt da?

Jeg har en stor 2,5åring som ikke har dårlig plass i hele tatt. Han sitter som en konge i sete sitt. Vi har TWE og ZENTO som begge går til 25kg. Er veldig stor forskjell på hvordan beina blir værende på et babysete og på et småbarnssete fordi et småbarnsete er laget for lenger bein og er brattere i ryggen. Har du sett bakovergaleriet inne på NM? Der er det mange bilder av forskellige seter, i forskjellige biler med barn i alle størrelser. Ikke engang barnehagen får ta han med på tur uten at jeg monterer bakovervedt sete til de. Har VURDERT å kjøpe en god beltestol som kan stå i boden hos mamma tilfelle vi står fast i kø engang og ikke rekker barnehagen men tror jeg utsetter det 1år til og satser på at vi aldri får problemer. Vil ikke gi han alternativet om at man kan sitte fremover engang.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.