Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken rettigheter har jeg (ang. dårlig kjøp)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-10, 00:02   #13
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken rettigheter har jeg (ang. dårlig kjøp)

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Det er ikke sikkert det har skjedd noe. Det kan godt hende at en produksjonsfeil først viser seg ved bruk. Ville ikke gitt meg på dette og akseptert at det var min feil. De må tross alt bevise at det kun kan ha skjedd ved ytre påvirkning. Og seriøst må kameraet tåle å ligge i en veske...

Da burde hun jo sett at objektivet var skjevt når hun pakket det ut også. Damen i butikken mente bestemt at det var ytre skader på det. Og jeg antar at damen var ansatt i butikkens serviceavdeling og har sett ett og annet kamera før.

Mener du for eksempel at en mobil bør tåle å prates med i regnvær, eller haes i lommen mens man går ut og inn i varme og kuldegrader.

I såfall kan det være at du får deg en overraskelse om du får behov for å leverer den inn til service noen gang. De kommer garantert å si at den er væskeskadet. Og det betyr ikke at man har sølt noe på den. neida, den tåler bare ikke "vanlig" bruk.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.