|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
Sv: Hooters til Stavanger?
De er jo morsomme og søte, og det er vel en greie de skal gjennom også? Jeg vet jeg spradet rundt på stranden i bikini på en helt annen måte når jeg var 18 enn jeg gjør nå. Nå slapper jeg av og koser meg og bryr meg ikke katten om noen ser på meg, og fniser litt inni meg av tenåringene som strutter. Det er artig å observere. Det som derimot ikke er artig er når menn som kunne vært deres far oppfører seg som om småjentene strutter for dem. Når jeg treffer 30-40 åringer (begge kjønn) som styrer rundt på tenåringers vis, så stusser jeg litt og lurer på hvorfor de ikke er mer modne og synes synd på selvbildet deres.
Det er vel akkurat det som er argumentasjonen hos dem som er i mot, er det ikke? Noe om at man ikke skal tillate slike holdninger å vokse frem hos både voksne og barn fordi barn gjør som voksne og lærer sitt virkelighetsbilde av voksne eller noe slikk? Hvordan kan disse småbærtene lære seg at verdien ikke ligger i kroppens utseende når samfunnet sier det motsatte?
|
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|