|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Skipreparering for dummiesMen smørejern og voks og sånt? Er dette noe man gjør én gang? Hver gang? Sånn dann og vann?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skipreparering for dummies
Dann og vann. De anbefaler vel å gjøre det minst en gang i sesongen, tror jeg. Aktive skiløpere gjør det nok veldig ofte, men de skal jo også gå styggfort på ski. Gli er viktig, men ikke så viktig for meg. Glider er jo for at skiene skal gli lettere og det er ok med grei gli. Så var jeg deg ville jeg tatt skiene til en butikk og fått det gjort en gang i sesongen.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skipreparering for dummiesJeg har bare en gang brukt smørejern og voks og det var nå i jula. Det var broren min som gjorde det og grunnen var rett og slett at jeg hadde klart å klumpe voksen noe enormt. Derfor brukte han varme for å glatte det ut litt.
|
|
|
#4 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skipreparering for dummiesDet fåes noe som heter "Universalklister" på boks. Tror den er perfekt til ditt bruk ! Smør fra hælen og ca. 60 cm. fremover. Ha plastskrap og mer klister med deg, ifall du er bakglatt eller for lite glatt. Voilà !
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|