|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?huff så bra respons Skvetten men det tragiske er vel at de mer en ofte slipper unna med denne type oppførsel. De står der, de jævla grønnkledde fjortissene og sier slikt til damer som går forbi
![]() |
#162 |
Passiv
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?
Jeg blir så sinnsykt provosert. En ting er jeg som ikke har for mye på kroppen, en annen ting er når de stopper noen som har litt mer på kroppen og blir rakket ned på av Elisias selgere. Nei, Elixia har holdninger som jeg mener totalt bryter med de etiske normene for hvordan man skal fremstå når man driver i den bransjen de gjør. |
![]() |
![]() |
#163 |
L.F.C. supporter
|
![]() |
#164 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Eh, jeg så også denne kampanjen. Men de står da vitterlig "jenter og de tøffeste guttene". Jeg merket meg det fordi jeg tenkte at de aldri i livet hadde tord å skrive det motsatte. Det er i alle fall de plakatene de har i Sandvika. Jeg tenkte også på om det var støtende å skrive "jenter og de tøffeste guttene", men jeg vet ikke helt. De prøvde sikkert bare å være morsomme. Haha, liksom.
En stor og en liten (94 og 02) Ikke la det aller beste bli det godes fiende Sist redigert av Divine : 10-01-10 kl 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?På min Elixia står det kun gutta og de tøffeste jentene. Jeg har lagt merke til plakaten for å si det sånn. Tror jeg skal ta det opp med PT neste gang jeg er der.
![]() |
#166 |
En som trener
|
Høres ut som du var på krigsstien, synes jeg. Bla bla bla, og et slankeprogram, høres ut som han ramset opp tilbudene deres, ikke at han foreslo at du skulle slanke deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Også jeg som nettopp har meldt meg inn ...
![]() |
#168 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Enig, dette synes jeg ble litt overdrevet egentlig. Det hørtes jo ikke ut som om selgeren mente du var overvektig, Skvetten, bare at han ramset opp tilbud. Man trenger ikke å ta alt i verste mening selv om man misliker en kjede.
![]() |
#169 |
Textrovert
|
Hjelper ikke. De burde ikke ta det opp likevel. Det er et touchy tema, og det er ikke det de burde fokusere på når de oppsøker tilfelidge forbipasserende. Egentlig synes jeg de på stand ikke skulle være oppsøkende i det hele tatt.
![]() |
#170 |
En som trener
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg er veldig fornøyd med Elixia der jeg går. Suverent mange og bra gruppetimer, hyggelige mennesker som jobber der, bra barnepass osv. Det har de har noen idioter på markedsføringskontoret gjør ikke at jeg boikotter Elixia, da sier jeg heller fra om jeg blir provosert nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
anglofil
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Elixia har uten tvil, enormt fokus på vekt og kropp. De har ikke trening for trenings eller trivesels skyld men trening med formål for å gå ned i vekt og se bra ut. Jeg synes Elixia skiller seg ganske mye ut fra de andre kjedene, dette er helt klart og tydlig i mye av "budskapet" og pakken de selger.
![]() |
#172 |
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Selgere må få lov til å selge, og at de pusher trening ser jeg ikke problemet med, trening er pr. def. sunt. Slankeprogrammer bør man nok dog la være å nevne i den settingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Dere sier noe der, jeg er enig i den med slanking.
![]() |
#174 |
En som trener
|
Ja, og markedsføringen er det jo idiotene sentralt som driver med. Jeg er ganske overvektig og har aldri opplevd noe fokus på det eller kommentarer fra noen av de ansatte (og jeg slår støtt og stadig av en prat med de). |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg er (som alle vet) VELDIG touchy når det gjelder vekt og utseende, men Elixia er faktisk det senteret jeg har trivdes best på. Kampanjene er teite og dumme, og de ansatte jeg har snakket med noen ganger ang. disse plakatene, har ikke prøvde å forsvare Elixia på en flekk, men vært enig med meg og vært veldig ivrig etter å videreformidle kritikken.
![]() |
#176 |
anglofil
Men denne markedsføringsenheten er jo de som selger hele konseptet, da bryr det meg fint lite at de som jobber på senteren er "hyggelige". Jeg synes også de er hyggelige nok men jeg er ikke akkurat imponert over kunnskapen deres eller evenen til å spare på spørsmål om blandt annet disse plakatene. De ser ikke ut til å ha nok "innhold" der oppe til å forstå poenget engang når man nevner det.
![]() |
#177 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Kontakter de deg mens du trener?
![]() |
#178 |
En som trener
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Mitt senter er heller ikke spesielt ungt og trendy, der trener alle aldersgrupper. Men jeg har trent en gang på Colosseum og der følte jeg meg urgammel og likte meg overhodet ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Var også veldig fornøyd, men så flyttet vi til et sted med gangavstand til |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
flisespikker
|
Jeg trener på Carl Berner, og jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen. Nå er det selvsagt mulig at jeg ikke følger så nøye med mens jeg trener, altså.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|