Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ford S-Max

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-10, 19:21   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ford S-Max

Vi er på vår andre S-Max nå, fikk vår 09 modell rett før jul. Den forrige var en 06 modell, og det er ganske stor forskjell på disse, synes vi.
Vi er veldig fornøyd, man blir ordentlig bortskjemt med den store plassen, det at det er god plass til barneseter, og at den er god å kjøre.

Men det er ikke til å komme i fra at det er en Ford. Vi hadde litt trøbbel med den forrige, og feilen med Ford er vel nødvendigvis ikke selve bilen, men ettermarkedsapparatet. Som påsto at jeg hadde fylt dårlig diesel, når bilen stoppet 3 uker etter siste service. Hvor det viste seg at de ikke hadde byttet dieselfilter. Eller når jeg ringte og fortalte at fotbrønnen på passasjersiden var full av vann, da hadde jeg glemt å lukke vinduet visstnok. Det tok tre verkstedbesøk før de fant ut at det hadde jeg visst ikke alikevel, det var en feil under produksjon som gjorde at overløpsvann fra AC gikk ut i kupeen i stedenfor i motorrommet.

Så vår erfaring er foreløpig at vi kjører gjerne ny Ford, men så fort nybilgarantien går ut har vi ikke råd til å ha den lenger, da må den byttes ut.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.