Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kan noen anbefale et familievennlig sted i Hellas?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 00:40   #23
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale et familievennlig sted i Hellas?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg har hørt om folk som har omkommet i Platanias også. Men tviler sterkt at så mange som 50-60 drukner i Rethymnon hvert år, som nevnt tidligere i denne tråden. Er det noen som kan dokumentere dette?

Det jeg refererte til var for ca. 8 år siden. Sa også at det kunne være annerledes nå. Det jeg refererte til var hva politiet sa der nede i Rethymnon når en på jobben min nesten druknet der nede. Har ikke noe dokumentasjon på det nei, men spør badevaktene der nede så er det fortsatt ganske mange. Den stranden er veldig lang og veldig farlig. Var der senest i august i fjor. Grekerene skryter ikke akkurat åpenlyst om av hvor mange som drukner der, men ja det er mange. Det hadde blitt veldig mye mere sikkerhet der nede nå i forhold til når vi var der for 10 år siden. Mange flere badevakter og mye mere plystring raskt på de som ikke fulgte flaggene og bøyene.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.