|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Barnehage i romjula?Syntes det er ett veldig bra tilbud at de HAR åpent, det skal jeg sørge for å få sagt.. da jeg var syk, og samboeren min jobbet hele julen så var barnehagen en redning for meg.. jeg fikk dagene til å gå uten å ha dårlig samvittighet for barna mine hele dagen.
|
|
|
|
#222 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Minstemann er hjemme, har vi fri har alle fri.
|
|
|
#223 |
|
Teller ned
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Ungene skal ha fri hele romjula, men jeg må ærlig innrømme at jeg gruer meg litt. Som en annen nevnte, er mine i en forferdelig krangleperiode. Heldigvis er de glad i å være ute, så det blir nok mye aking og skigåing på oss. |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Barnehage i romjula?Så sant en av oss voksne har hatt fri, har ungene hatt fri (til nå alltid). |
|
|
|
|
|
#225 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Barnehage i romjula?Våre skal i barnehagen en av tre dager. Det er pga meg og faren har EN dag i året der vi går ut og kikker i byen, koser oss på kafe uten barn. I år blir det med baby da. Den har jeg INGEN dårlig samvittighet for.
|
|
|
#226 |
|
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Vår unger har aldri vært i barnehagen i romjula. De er også hjemme i høstferien, vinterferien og påskeferien. Hverdagen er så hektisk til vanlig at jeg vil ha de hjemme i feriene. Storebror ba så pent om han kunne få være på SFO for noen år siden og det fikk han. Både lillebror og lillesøster elsker å være hjemme og det skal mye til for at de kjeder seg. |
|
|
|
|
|
#227 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Barnehage i romjula?Hadde SFO hatt åpent hadde T. vært der -selv om jeg hadde fri.
|
|
|
#228 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Barnehage i romjula?
Snupsen er helt motsatt. Hun elsker å være i bhg, og ber nesten alltid om å få være der i ferier og slikt, så da får hun det, og så tar vi kortere dager i steden.
|
|
|
#229 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Mine barn er antageligvis de eneste i bhg i dag og imorgen, men jeg har måttet jobbe i romjula i år. Og imorgen skal jeg undersøkes (og evt. behandles) på Ullevål ifm. sannsynlig blighted ovum, så jeg er veldig glad for at jeg slipper å stresse med å finne barnepass til dem. |
|
|
|
|
|
#230 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Barnehage i romjula?Jeg har ikke mine barn i barnehagen i romjula. Jeg synes det er litt godt å ta det med ro om morgenen, ikke stresse. Det går helt fint å ha dem hjemme. Det er jo rene barnehagen her hjemme uansett.
|
|
|
|
#231 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Mine to små er i bhg i romjula. De var der fra 10.15 - 15.00 i går, leverte dem 10.00 i dag - jeg jobber kveld og de blir hentet av min søster rundt 15.30. I morgen jobber jeg dag og da blir det full dag for dem.
|
|
|
#232 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?De har fri fra 21 desember til 11 januar. Mannen har fri og er delvis permitert. Men dette er helt vanlig her i Sverige,flere bhg har stengt romjula og første uka i januar pga at så lite barn som skal dit.
|
|
|
#233 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Barnehagen til ungene er stengt både i romjula og påskeuka. Jobben min er sånn at jeg må ta ut ferie i romjula og påskeuka. Så hos oss er alltid jeg og ungene hjemme i romjula. |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Jeg har fri i romjula, så da har barnehagebarnet også det. |
|
|
|
|
|
#235 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Barnehage i romjula?Vår barnehage er ikke åpen i romjula, men hvis den hadde vært det, kunne det godt være at de hadde tatt seg en tur en dag eller to selv om sambo har fri (jeg jobber to dager). Det kunne ha vært fint i forhold til å få gjort unna storhandling og litt adspredelse fra lange dager uten andre barn i nærheten.
|
|
|
#236 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Jeg har overhode ingen dårlig samvittighet for at jentene mine er to dager i barnehagen nå i romjula, selv om jeg har fri. De koser seg der, og jeg har behov for tid alene. Vi har mange fridager sammen med ekstra lang nyttårshelg i år, så dette avbrekket er bare kjærkomment for oss alle.
|
|
|
#238 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Barnehage i romjula?Jeg tror ikke akkurat at gutta hadde hatt vondt av å være i bhg/SFO akkurat nå..... |
|
|
|
|
|
#239 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Barnehage i romjula?De er hjemme. Deilig med noen dager fri selv om jeg må jobbe noen timer for syns skyld. Pappaen er hjemme da.
|
|
|
#240 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Barnehage i romjula?
Det tror jeg er et veldig viktig poeng. Barn med søsken kjeder seg mindre (men krangler vel mer
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|