|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Fråtser du i jula?Nei. Jeg spiser mer brødmat enn vanlig for vi har så masse godt pålegg. Mer brødmat vil si mindre plass til godis. Jeg har ikke spist sjokolade i hele jula faktisk. Jeg er aldri sulten i julen og dermed ikke godtesyk som jeg ellers blir på vei hjem fra jobb og etter middagen på hverdager.
|
|
|
#2 |
|
rakkarpus
|
Sv: Fråtser du i jula?
Give it to me |
|
|
|
|
|
#3 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Faktisk litt det samme her. Vi spiser så mye god "ordentlig" mat i jula at det ikke blir plass til mye sjokolade, potetgull og annet snop. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Ja, det er sant.
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Fråtser du i jula?Ikke så mye, det blir endel småsnoking, litt sjokolade hver dag og i dag skal vi spise popcorn. Men jeg er temmelig plaget av halsbrann, så alt fett og godt gjør at jeg råangrer meg i tretiden på natten. Det begrenser inntaket bittelitt.
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Her også. Ja, og så vin.
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fråtser du i jula?Eh...ja... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fråtser du i jula?Jeg fikk en overdose sjokolade/snop i påsken, og har faktisk ikke smakt en eneste sjokoladebit eller noe annet snop siden da (!) Jeg savner det ikke engang, så nå er det bare å unngå å smake igjen, for da vet jeg hvordan det går.... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|