|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Kan man kysse når andre ser?
Nei, klining foran andre er kjipt.
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Kan man kysse når andre ser?
|
|
|
#5 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man kysse når andre ser?Mulig jeg er eksepsjonelt prippen : oppvokst i bedehusbeltet:, men er det virkelig helt naturlig og vanlig å sitte i sofaen hos venner og stadig kysse på hverandre? : oppdaterer sosiale koder: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ctrl+z
|
Sv: Kan man kysse når andre ser?Jeg synes da så absolutt at det er sosialt akseptert å kysse og kose offentlig. Det har vi alltid gjort. Jeg kan dog føle meg ille til mote når noen råkliner, tungekysser eller har seksuelt forspill rett foran meg. (vi har et vennepar som gjør dette, ja)
|
|
|
#7 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man kysse når andre ser?Selvfølgelig kysser vi selv om andre ser oss. Holder hender også. Det er for vår egen del vi gjør det, ikke for å vise andre hvor fint vi har det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|