|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jo, men bomming er en ting. Men disse som bytter bare fordi "atte den var jo egentlig fin, men jeg har sett noe finere, så jeg vil heller ha det". Kjenner dere ikke til sånne? Med SÅ vanvittig mye bytting som er etter jul, så er det nødt til å være mange slike. Med mindre er jo halvparten av gavekjøperne tullinger som aldri får noe rett. Eller kanskje de bare er menn.
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?
Det er mange fine ting som over hodet ikke passer hjemme hos meg eller på meg... Jeg bytter aldri noe jeg faktisk liker og kan tenke meg å bruke. Men noe jeg i og for seg synes er fint, men som er av en sånn art at jeg vet det ikke blir brukt kunne jeg tenke meg å bytte. Jeg bytter ikke et plagg jeg liker fordi jeg vet de har noe jeg har litt mer lyst på i samme butikk. Uten at jeg er sikker på hvor grensene går for hva som er akseptabel byttegrunn i så måte. Jeg burde egentlig bli flinkere til å bytte gaver, det er heller slik at det blir liggende og slenge i skap hos meg.
|
|
|
#3 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kjenner ei sånn. Jeg må innrømme at det er en av mange ting som gjør at jeg stadig mister litt respekt for henne. Hun beholder absolutt ingen gaver hun får, og får nærmest panikk om hun får noe hun ikke kan bytte. Jeg synes det er helt sprøtt, og jeg gidder i alle fall ikke legge sjela mi i å finne på gave til henne... Hun bytter alt fra ting kjøpt av ungene hennes, til smykker fra mannen, stæsj til huset som hun har ønsket seg men sett for seg annerledes osv. Sist redigert av Snippa : 26-12-09 kl 00:23. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Bytter sjelden, men bytter hvis dobbelt eller feil str. I fjor byttet jeg et kjede fra mannen som absolutt ikke var meg. Men det satt langt inne, sjelden jeg gjør sånn. Selv har jeg overhodet ingen problemer med at folk bytter gaver de har fått av meg, heller det enn at det skal ligge å støve ned. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Om det betyr at gaven ikke blir brukt, så syntes jeg de skal få bytte den selv på det grunnlaget. Noen er særere enn andre, og det viktigste er jo at mottageren er fornøyd og at gaven ikke bare blir liggende, syntes jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ble helt satt ut av å lese dette. Det er så frekt og ufint at jeg finner ikke ord.
|
|
|
#7 |
|
By the Sea
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Amelie; jeg er ikke spesielt tøff av meg, men akkurat den slektningen du snakker om, hadde jeg faktisk ikke kjøpt gave til mer. Makan! Voksne mannen! For min del er hele poenget med gaver borte når det blir sånn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|