Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-09, 10:29   #15
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Gutten min som fyller 2 i mai bruker dress i 92 nå. Hadde vi kjøpt ny nå hadde det blitt 98. Han er normalt lang tror jeg, eller kanskje litt over snittet.

Og min jente som blir 2 i mai bruker 80. Store størrelsesforskjeller på småttiser.

Jeg hadde prøvd å finne Reflex eller Minymo på salg. De er ikk så dyre i utgangspunktet, men jeg synes kvaliteten er bra. Er det bra butikker der du bor? Du kan eventuelt sikkert få noen til å kjøpe for deg. Jeg kan godt kikke, når salget kommer.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.