Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnehage i romjula?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-09, 01:27   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehage i romjula?

Teofelia:Jeg synes, som sagt, at det er merkelig, ja. Jeg holder også mine barn borte fra SFO/barnehage i de fleste ferier. Siden jeg er lærer, har jeg god mulighet for det.Jeg har likevel aldri tenkt på at de bør holdes hjemme pga avspaseringsmuligheten for de ansatte. Det satser jeg på at barnehagen klarer å ordne selv. Mange barnehager har jo stengt mellom jul og nyttår, ikke sant? Hvis en barnehage faktisk velger å holde åpent, får jeg da virkelig håpe de har åpnet for muligheten for at det faktisk kan dukke opp noen barn.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.