Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Hva heter bokstavene?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-09, 23:54   #7
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva heter bokstavene?

Dette tror jeg man kan ta litt ettersom hva de er interessert i også altså. Min lille snuppe er veldig interessert i bokstaver og tall. Kunne alle bokstavene (dvs både hva de heter, og benevne en person/ting som begynte på hver bokstav) da hun fyllte to, og alle tallene frem til 20. Nå ble hun nettopp tre år, og kan hun flere ting på noen av bokstavene, og hun kan telle skikkelig, samt skrive både bokstaver og tall (også de med to sifre) på pc. Hun kan også skrive noen bokstaver og tall med blyant.

Jeg tror hun er moden til å lære lydene nå egentlig. Men hittil har det bare vært gøy og veldig styrt av at hun har spurt om ting og så har vi svart. Om vi lærer henne lydene nå blir det voksenstyrt, at vi sier ting på en litt annen måte... Vil liksom ikke gjør skole ut av det heller.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.