|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Har dere samboer/ektefelle hjemme i jula?Mannen min jobber heldigvis aldri julaften - eller, han skal vel sånn teknisk sett jobbe til klokka 12, men han gjør det aldri. Derimot går han på vakt 4. juledag i år, så da blir han å jobbe i romjula. Kommer hjem på kveldene, da - så det gjør ingen ting.
|
|
|
#22 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere samboer/ektefelle hjemme i jula?Ja, han skal være hjemme. Han skulle egentlig ha jobbet, men siden jeg har termin 22 så så de allerede tidlig i høst at det ville være en sjanse for at han måtte i permisjon i disse dager, så da byttet de om på turnusen hans.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
Sv: Har dere samboer/ektefelle hjemme i jula?Han er hjemme, men med vakt. Så blir det dårlig føre, eller kommer mye snø så forsvinner han, og da kan vi risikere at vi ikke ser han igjen på flere dager. Får et par netter hvor han må inn og jobbe uansett, men det er på natten, og da sover vi andre.
|
|
|
#25 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere samboer/ektefelle hjemme i jula?Han har fri alle helligdagene |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Teller ned
Sv: Har dere samboer/ektefelle hjemme i jula?Jepp, vi har begge fri hele jula, nesten. Jeg er nobel og tar vakta på nyttårsaften fra 8-12. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Har dere samboer/ektefelle hjemme i jula?Ja!
|
|
|
#28 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Har dere samboer/ektefelle hjemme i jula?Han tar seg fri på helligdagene, ellers jobber han.
|
|
|
#29 |
|
utfordrer ikke
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere samboer/ektefelle hjemme i jula?Han har fri fra i dag og til og med 29.12, tar ut deler av fedrekvoten sin
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har dere samboer/ektefelle hjemme i jula?Han er heldigvis alltid hjemme i jula. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere samboer/ektefelle hjemme i jula?Han skulle vært ute på sjøen i år men er sykmeldt. Han skulle vært ute i fjor men var hjemme pga att jeg var innlagt på dps, var hjemme på kveld og natt men fullt opplegg på dagtid han var da hjemme med barnet vårt i 6 uker på dagtid. Så jeg har vært heldig og hatt han hjemme. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Har dere samboer/ektefelle hjemme i jula?Her har vi begge juleferie til over nyttår! Digg!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|