|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lages det lister?Selvsagt lages det lister. Jeg har lister for alt. Nå har jeg jul.xls.
![]() |
#25 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lages det lister?Selvfølgelig lages det lister! Jeg hadde ikke hatt kontroll uten. Handlelister og gavelister til jul. Alskens andre lister til resten av året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lages det lister?Jeg lager lister over alt av større hendelser. Halve moroa er å krysse av når man har fullført noe.
![]() |
![]() |
#30 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
![]() Sv: Lages det lister?Hihi prøver å lage lister ja, gave lister, gjøre mål, handle liste men blir bare surr uansett, men jul blir det uansett da og det går som regel veldig bra... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lages det lister?Vi har en liste, men den er så kaotisk og lite gjennomtenkt at den egentlig ikke kvalifiserer til betegnelsen liste.
![]() |
#32 |
flisespikker
|
![]() Sv: Lages det lister?Jeg lagde liste i år, men det var egentlig mest for å være sikker på at vi fikk sett de filmene og TV-seriene jeg ville sørge for å få sett før jul.
![]() |
#33 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lages det lister?Jeg lager liste for julegaveinnkjøp og julekort. I tillegg må vi vel ha en liste for julemathandelen. Vasking og baking styrer jeg ikke særlig med i år, så ingen liste for sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Lages det lister?I år har jeg vært vill og gal og ikke laget så voldsomt mange lister. Ingen regneark med gaveliste, ingen julekortliste... Bare liste over gjøremål, siden jeg må spre ting tynt pga bekkenet. Men, det skal sies at jeg tok fram fjorårets liste da jeg skrev julekort, og at gavelista er i hodet mitt, og ser akkurat ut som regnearket jeg ellers bruker, så listene er der nok - de er bare mer mentale enn håndfaste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Lages det lister?Må ha lister.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|