Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Jeg vil forresten endre på alle ønskene mine, det er vel ikke for mye forlangt det? Også vet du at jeg får fnatt av alle disse tradisjonelle trærne, så jeg må nesten få et pyntet akkurat så glorete som jeg vil. Også må det selvfølgelig være dryssete økogran, men det regnet jeg med at du tok som en selvfølge.
Da må vi ha to trær, for jeg MÅ ha edelgran pyntet stilfullt i kun rødt, hvitt og sølv. Og hvite lys. Pakkene under skal være med ensfarget papir, gjerne rødt, hvitt og sølv det også. 
Forresten kommer svigers også hvis du husker å sende dem innbydelse i 3 eksemplarer. Hvis ikke blir de skuffet og såret og føler seg ikke velkomne. Svigermor trenger egen tjener, men når du stiller som vertinne er jo den saken klar. Hun er god på å kommandere vertinner. Vær forberedt på at hun passer godt på at du ikke sitter for lenge stille, men du trenger vel litt trim håper jeg? Mine foreldre stiller stort sett i joggeklær til vi passerer middagstid, kanskje du har flaks og får se dem i noe litt penere hvis de gidder. Svigers derimot stiller pyntet til fingerspissene. Kattene mine er forresten veldig glad i fang, spesielt fangene til de som er allergiske. Jo mer allergiske, jo mer pågående blir de. Så enten må de skilles fysisk eller så trengs det både adrenalin og allergipiller.
Dette blir bra.