|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#283 |
flisespikker
|
![]() Sv: NettrollEller i alle fall lese dette innlegget: http://www.foreldreportalen.no/forum...&postcount=261
![]() |
#287 |
"De"
|
![]() Sv: Nettroll
Har jeg fortalt at jeg elsker deg litt?
![]() |
#288 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg er ikke like stødig på notelesing som jeg en gang var, så jeg måtte spille den på plastikk-keyboardet til Poden for å få taket på melodien.
![]() |
#290 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I tillegg kommer det også veldig an på hvordan man har det. Har man det rimelig ok er det lettere å se det positive. Og dersom man har det mindre bra har man lett for å fokusere på det som er ille. En god og dårlig sirkel.
Joda. Men er det virkelig noen som ser på livet sitt med nøyaktig de samme brillene hele tiden? Perspektivet vårt preger jo veldig hva som videreformidles og etterpåklokskap gjør jo også sitt til å redefinere hendelser.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jepp. Husker godt da noen her trodde jeg var shizofren fordi jeg en plass hadde skrevet at Smilkake var den beste kaken i verdens, og et annet sted likte jeg den ikke.
![]() |
#292 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#295 |
"De"
|
Noen mer enn andre.
![]() |
#296 |
weird
Som sagt: Skitt og kanel.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Passiv
|
![]() Sv: NettrollHvis jeg vil diskutere en problemstilling som involverer andre, så kan det hende jeg må omskrive en del for å ikke utlevere noen uskyldige på nett. Dermed lyver jeg jo på sett og vis fordi jeg konstruerer en problemstilling som ikke er riktig. Men jeg er jo ikke et troll av den grunn. (Det er andre grunner til at jeg er trollete. |
![]() |
![]() |
#300 |
L.F.C. supporter
|
Når jeg leser dette er jeg selvsagt helt enig med deg, Kie.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|