Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nettroll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-09, 23:22   #201
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettroll

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Hvorfor ikke variere litt?

Natta min kjære søpleunge
bæsjeklatt, amøbetunge
Mamma er glad i deg

Fiiiine nattasangen!

Gammel 16-12-09, 23:23   #202
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

bæsjeklatt, amøbetunge
Mamma er glad i deg

Har den en melodi?

Gammel 16-12-09, 23:25   #203
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Har den en melodi?

Jeg prøver å huske om det er en melodi som tilhører en annen sang, men kommer ikke på noen.

Men om du leser noter kan jeg skrive den opp til deg.

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:25   #204
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver å huske om det er en melodi som tilhører en annen sang, men kommer ikke på noen.

Men om du leser noter kan jeg skrive den opp til deg.

Jeg leser noter

Gammel 16-12-09, 23:25   #205
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Tror du historien hennes stemte, da?

Jeg vet ikke. Er det noen her som riktig vet da?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:30   #206
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg vet ikke. Er det noen her som riktig vet da?

Nei, kanskje ikke, men en av moddene sa vel noe om det i tråden her. (husker ikke hvem...)

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:30   #207
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

bæsjeklatt, amøbetunge
Mamma er glad i deg

Vi synger faktisk to versjoner av trollemor. Den ene lyder sånn:

Når trollemor har lagt lille yndlingstrollet sitt
Og bundet det fast i svansen
Da synger hun sakte for yndlingstrollet sitt
De vakreste ord hun kjenner.
Mamman din elsker deg
Mamman din er stolt av deg
Mamman din elsker deg
Mamman din er stolt av deg.

Og så tulleversjonen som kan lyde feks som dette:

Når trollemor har tatt sine elleve små troll
og kastet dem ut av huset
Fordi de ikke kunne oppføre seg
Og knuste det fine kruset
Da setter hun seg ned og ler
Folder hendene sine og ber
Om at trollungene skal være snille
Og ikke så irriterende ville.

Ungene synes det er kanokjekt med spontandiktet sang

Din hadde også falt i smak

Gammel 16-12-09, 23:37   #208
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Er det ikke noen her som er det de gir seg ut for altså?

Riktignok heter jeg ikke Teofelia, men jeg er en ekte jernhøne, altså. :lover:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:39   #209
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Sa dama som utgir seg for å være en julegås.

Gammel 16-12-09, 23:40   #210
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg leser noter

Da kommer den til deg på en eller annen måte!

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:40   #211
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange blir overrasket over at jeg ikke ser ut som en kokosbolle, eller er mer bollete. Kanskje jeg burde bytte nick? Nå har jeg i det minste bolle i ovnen da, det er vel noe.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:42   #212
Frantzen
Passiv

Standard

Det skulle ikke forundre meg om noen tror at jeg ikke bruker min egen rumpe i avataren min.

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:42   #213
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Da kommer den til deg på en eller annen måte!

Da skal jeg se etter den på en eller annen måte.

Gammel 16-12-09, 23:44   #214
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er skuffet og sjokkert over hvor mange som lyver, ikke bare i nicket sitt, men i avatarene!

Gammel 16-12-09, 23:45   #215
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er skuffet og sjokkert over hvor mange som lyver, ikke bare i nicket sitt, men i avatarene!

Det ville aldri du gjort!

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:45   #216
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg lyver ikke så mye, jeg har i det minste formene til min avatar!

Gammel 16-12-09, 23:45   #217
Frantzen
Passiv

Standard

Da skal jeg se etter den på en eller annen måte.

Lukk øynene. Se for deg en vakker melodi.
Få melodien til å passe til teksten.
La livet og melodien omfavne deg med sin Kjærlighet.

*mediterende stemme*

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:45   #218
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg åpner meg som en blomst. :zen: :lotusstilling: :andre mediterede uttrykk:

Gammel 16-12-09, 23:46   #219
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Det ville aldri du gjort!

Selvsagt ikke. Som representant for forumledelsen er det viktig for meg å gå foran med et godt eksempel. Dette ser vi alle som uhyre viktig.

Gammel 16-12-09, 23:47   #220
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du mener at du HAR ei jernhøne?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.