|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger en åtteåring en egen pc?Jeg tenker at de ikke trenger det. Det kommer vel mest an på hvordan forhold foreldre og øvrige i husstanden har til slikt, vi er litt nerdetete alle mann. Har flaut mye datautstyr, flere pcer og en iMac satt opp i nettverk her hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger en åtteåring en egen pc?Trenger ikke, men jeg ser ikke noe problem med at de har. Poden her fikk ikke egen før til 11 års dagen. Men, han har hatt tilgang til en stasjonær PC. Problemet med den var at den sto på eget rom. Nå har han egen laptop og kan bruke maskina i stua. (noe jeg foretrekker) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Trenger en åtteåring en egen pc?
Nei, de trenger kanskje ikke en egen, men det kan være lurt for de voksne å ha sin egen.
![]() |
#4 |
"De"
|
![]() Sv: Trenger en åtteåring en egen pc?Selvsagt TRENGER de ikke pc. Det tror jeg ikke noen med vettet i behold mener. Men hva de ØNSKER seg er jo en annen sak.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|