Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er det til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-07, 10:56   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Jeg er litt syk, så det blir noe fra frysen til ungene og ingenitng til meg, tenker jeg.
Jeg skal egenti ha mandarin på besøk i kveld, og hadde tenkt å mekke nachos. Nå må jeg se an litt..

Gammel 19-01-07, 11:10   #2
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg er litt syk, så det blir noe fra frysen til ungene og ingenitng til meg, tenker jeg.
Jeg skal egenti ha mandarin på besøk i kveld, og hadde tenkt å mekke nachos. Nå må jeg se an litt..

Å du må jo være frisk
Vi kan ha det til gode vet du. Jeg er jo i nabolaget Blir ikke kvitt meg så lett .

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 19-01-07, 11:12   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Å du må jo være frisk
Vi kan ha det til gode vet du. Jeg er jo i nabolaget Blir ikke kvitt meg så lett .

Det er forresten så mange som er syke om dagen. LIllemor er ikke helt pigg, dett nese og hoster litt.Men er i barnehagen idag (enn så lenge).. Og i barnehagen var halvparten borte.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 19-01-07, 11:48   #4
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fredag = taco

Gammel 19-01-07, 20:41   #5
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Fredag = taco

Må si at jeg begynner å bli litt lei etter snart to år med taco hver fradag. Ungene elsker det.

Trois er ikke aktiv  
Gammel 19-01-07, 22:09   #6
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Fredag = taco

Det ble faktisk kyllingtaco i stedet for med karbonadedeig.

Gammel 19-01-07, 13:06   #7
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Det er forresten så mange som er syke om dagen. LIllemor er ikke helt pigg, dett nese og hoster litt.Men er i barnehagen idag (enn så lenge).. Og i barnehagen var halvparten borte.

Da mannen leverte F kl halv ni i dag var hun førstemann.

Gammel 19-01-07, 13:23   #8
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag blir det pasta Carbonara med bacon hos oss

Gammel 19-01-07, 15:27   #9
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Middag ja..
Har en pakke karbonadedeig i kjøleskapet. Prøve å få noe ut av den. *ikke særlig lyst på mat i dag*

Gammel 19-01-07, 15:35   #10
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Hm vet ikke enda. tenkte en sein middag ala speilegg og noe.. hehe.. Orker ikke lage noe særlig i dag.

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 19-01-07, 17:13   #11
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Middag ja..
Har en pakke karbonadedeig i kjøleskapet. Prøve å få noe ut av den. *ikke særlig lyst på mat i dag*

Hva du kan gjøre med karbonadedeig:

Taco
Pasta med kjøttsaus
Hamburgere

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.