|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!Jeg liker ikke han der jeg altså. |
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!
Når folk synes landskapsskildringene er mer interessante enn sexscenene, da vet man at forfatteren ikke helt har lyktes.
|
|
|
#3 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!det er iallefall èn trist ting relatert til barn i bok 3(tror jeg), som jeg husker jeg gråt fælt av.
|
|
|
#5 |
|
Retromum
|
Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!
Jeg leste bøkene som jomfruelig 16 åring og må si at sexscenene dengang opplevdes som meget pirrende, rødmet fælt til tider.
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!Jeg synes egentlig dette var en passende plass å nevne at jeg skal kjøpe Morgan Kane innbundet og fulltallig. Er meget fornøyd med det. (Det er jo litt samme greia egentlig. Tror Kjell H har fått mye skryt for å ha mye autentisk, men persongalleriet og oppførselen deres er mindre autentisk. Eller "Vindens passasjerer" en tegneserie hvor feks et slaveskipet er tegnet veldig detaljert og autentisk, mens sexlivet til hovedpersonene neppe er like autentisk)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|