|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Hvor mye bruker du og din famile på sommerferien? | |||
| Under 10.000 |
|
31 | 26,50% |
| 10.000-20.000 |
|
21 | 17,95% |
| 20.000-30.000 |
|
13 | 11,11% |
| 30.000 og oppover. |
|
52 | 44,44% |
| Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Det siste sitatet ditt er ikke sitert etter meg, Glitter, selv om mitt nick står som innlegger?
Niks, vi regner ikke lommepenger med i feriebudskjettet. Grunnen til at vi tenker sånn er at vi stort sett bestiller sommerferien i oktober/november og det går av et annet årsbudskjett enn lommepengene året etter. Når alt kommer til alt er det selvfølgelig de samme pengene fra den samme lommeboken, men i mitt hode regnes ikke lommepenger med i feriebudskjettet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?
Selvsagt er det prioriteringer. Vi har ingen bestemte regler på at vi ikke skal bruke mye på ferie, vi trives bare bedre i telt enn på hotell. (dessuten er vi griseheldige og har både båt og hytte i familien.)
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?10-20000.
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Vi har nok brukt mellom 20000 og 40000 de gangene vi har leid leilighet eller tilsvarende og inkludert transport og forlystelser samt mat, enten det er i Danmark eller i sydligere strøk. Andre ganger har vi gjort mye billigere ting. Vi har ingen regel på dette, det kommer an på så mangt. At man har hatt noen dyre ferier, betyr jo ikke akkurat at man ikke vet hvordan man gjør det billigere. Mannen og jeg har hatt både Osloferie og campingferie tidligere da vi prøvde å leve på selvfisket fisk. Det var supert, men det var supert i syden ifjor også. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?
Veldig rart, det er Mim som skrev det. Jeg skal rette det opp.
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Jeg kunne også dratt på interrail med barn hvis jeg hadde booket overnatting altså, Glitter, jeg er bare litt der i hodet mitt at med interrail hører det å komme fram og ikke ane hvor man havner. Men det må selvsagt ikke være sånn. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|