|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Diagnose: CøliakiSå godt at dere fant ut av hva det er som har plaget han (selv om det ikke er noe morsom diagnose å få). Nå kan dere gjøre noe med det.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Diagnose: Cøliaki
Har allerede vært i telefonisk kontakt med Dragen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Diagnose: CøliakiResten av julebaksten blir glutenfri. Og neste års julebakst. Bare vær forberedt på banning, sverting og brente fingre hvis dere prøver dere på glutenfrie krumkaker. Men de blir visst enda bedre og sprøere enn vanlige krumkaker, har jeg hørt! (Min søsters erfaring. Hun er sågar villig til å gjøre det igjen).
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
|
|
|
#6 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vet hvordan du har det. Min seksåring begynte på glutenfri og melkefri diett for ett og et halvt år siden. I begynnelsen var det helt pyton og han var ofte lei seg fordi det var så mye han ikke kunne spise. I dag har vi ikke det problemet i det hele tatt. Vi har funnet frem til ganske så mange alternativer han kan spise, selv om det ikke er så lett når man må holde seg unna melk også. Han merker også selv at han blir dårlig, noe som gjør det lettere å holde seg til dietten. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|