Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-07, 19:33   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Juhuu, en ny Mulberry veske til kolleksjonen !

min er bare i Oak (litt mere anvendelig farge). Sendes til mine foreldre i Nederland, som kommer på besøk her om et par uker. Da sparer jeg MVA og tollavgift...

Den var LEKKER
Hva heter modellen?

Jeg har shoppet ....to nye dunputer, får nemlig Tromsø-overnattigsbesøk i morgen tre lilla Primula , kaffe fra spesialbutikk til konjakken imorgen og en bok til meg.
Oliver fikk sånn barne-pc av pappaen sin og en bok

Gammel 18-01-07, 19:45   #2
komo
Aktiv

komo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
komo er litt kul
Standard

Håper det er greit at jeg spør dere om tips til slalomdress til jente 11 år.
Her vi bor er det ikke rare utvalget, kjører gjerne til Drammen og Oslo.
Skulle gjerne hatt, peak perf, o'neill, roxy el lign , eller annet fint.
Vet jo at det er mange sportsbutikker osv men har ikke tid til å dra innom alle, for å se om akkurat de har noe igjen.

Har akkurtat DU sett noe fint?

Takk

komo

Gammel 18-01-07, 19:45   #3
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Den var LEKKER
Hva heter modellen?

Jeg har shoppet ....to nye dunputer, får nemlig Tromsø-overnattigsbesøk i morgen tre lilla Primula , kaffe fra spesialbutikk til konjakken imorgen og en bok til meg.

Så koooselig, Angelique.

Jeg lurer på om vi får noe å legge inn i tråden i løpet av helga.
(jeg vedder minstemann på at jeg må kjøpe meg koffert i Drammen!)

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 19:52   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Så koooselig, Angelique.

Kos dere på lørdag jenter! Regner med at dere får varmet visaen, og jeg venter spent på shoppingresultatet.

Må sannelig se å ta meg en "husmorferie" om ikke så lenge ...

Gammel 18-01-07, 19:54   #5
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Kos dere på lørdag jenter! Regner med at dere får varmet visaen, og jeg venter spent på shoppingresultatet.

Så enig atte

nikki er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 23:23   #6
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare si fra hvis/ når du får lyst på en husmorferie.
Morgenflyet fra Tromsø en lørdag morgen, shopping + kaferunder med Angelique resten av dagen og hotell til søndag.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 23:28   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Bare si fra hvis/ når du får lyst på en husmorferie.
Morgenflyet fra Tromsø en lørdag morgen, shopping + kaferunder med Angelique resten av dagen og hotell til søndag.

Det må vi få til!

Gammel 19-01-07, 00:02   #8
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Standard

Det må vi få til!

Kanskje aller helst i april en gang. En minihelg med løvsprett og utepils i stedet for slaps og cherrox?

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 19-01-07, 00:04   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Kanskje aller helst i april en gang. En minihelg med løvsprett og utepils i stedet for slaps og cherrox?

(Kan vi snike med oss et par Mack???

Seriøst, så høres det ut som en meget god ide'!

Gammel 19-01-07, 10:10   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Så koooselig, Angelique.

Blir kjempekoselig!!!

Gammel 18-01-07, 20:46   #11
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Den var LEKKER
Hva heter modellen?

Barne-PC? Hva er det? Har du link? Vi hadde tenkt å kjøpe barnetastatur i julegave til storebror, men vi fant det ikke. Er det det du snakker om?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 21-01-07, 11:57   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Barne-PC? Hva er det? Har du link? Vi hadde tenkt å kjøpe barnetastatur i julegave til storebror, men vi fant det ikke. Er det det du snakker om?

Comfy Kids-tastaturet har vi sett på Obs!, BR Leker og Edwis.

Gammel 21-01-07, 12:08   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Igår ble det shopping på meg også. Jeg fant et par høye svarte skinnstøvletter med ryggvennlig hælhøyde på Bianco, de var kjempefine og nedsatt med 70%! Litt trange øverst i leggen (noe jeg ofte opplever), men butikken skulle blokke dem ut så da håper jeg det går bra.

Så kjøpte jeg et par veldig lite ryggvennlige svarte pensko på DNA med altfor høye hæler, så de får jeg nok sitte på stas med. Men fine var de.

Fant en stor semsket beige veske som jeg likte godt, og kjøpte også litt nytt undertøy og en ny lebestift.

Kjøpte også mange fine gensere og jakker i lyseblå/petroleumsblå/brune farger til femåringen, og en deilig myk velurpysj med Tigergutt på.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 21-01-07, 12:59   #14
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den blusen var rålekker, vimjer!

Gammel 21-01-07, 14:46   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg kjøpte samme bluse og bukse som Vimjer forrige helg, vi har temmelig lik smak

Kjøpte et par vanvittig kule støvletter fra Diesel på halv pris hos Cara i gå, og en Armani jakke (vår) og en Nolita råkul singlet topp på 70% hos paul & Pauline
Shoppingen vår var unnagjort på 30 minutter maks

Jeg kjøpte også et belte til en drakt jeg hadde på i går.Det er en Versace drakt med kort skjørt med sånt høyt liv som er moderne nå
Måtte ha et bredt belte til, ble kjempestilig sammen

Gammel 23-01-07, 00:47   #16
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Oj, jeg har helt oversett denne.
Jeg kom endelig i shoppe humør, etter å ikke ha vært det på flere uker.
Og idag ble det bukse fra Zara, pen i brunt og svart elns. med ull i, og to gensere derfra, en mørkebrun omslags genser sak med knyting, og en lysere brun v-hals genser. Samt jeans fra Esprit, og en anna topp, offwhite med knapper og litt dill i halsen som jeg ikke husker hvor jeg kjøpte i farta.
Så etter sko, og fant noen puma sko jeg skal ha, men glemte å kjøpe de av en eller annen grunn.
Også så jeg etter støvletter, overalt, men fant ingen!

lil'c er ikke aktiv  
Gammel 23-01-07, 09:07   #17
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk handlet litt i går!

2 stk Floydgensere, 1 sort og 1 hvit. Og 2 kjoler som kan brukes til bukser, tights eller bare legger. I dag skal jeg på Marimekko-shopping, og det gleder jeg meg til!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00003.JPG (18,6 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg DSC00004.JPG (33,3 KB, 40 visninger)
Filtype: jpg DSC00005.JPG (43,4 KB, 34 visninger)
Gammel 23-01-07, 09:48   #18
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Fikk handlet litt i går!

2 stk Floydgensere, 1 sort og 1 hvit. Og 2 kjoler som kan brukes til bukser, tights eller bare legger. I dag skal jeg på Marimekko-shopping, og det gleder jeg meg til!

Den kjolen uten armer var kjempefin Nabojenta!!!!

Gammel 26-01-07, 23:42   #19
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse har jeg nettopp kjøpt, går i jeans på jobb hver dag og da er sånne sko et must!

Mine er med grønne detaljer, fra www.lillevinkelsko.no

Anne er ikke aktiv  
Gammel 29-01-07, 02:20   #20
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg har akkurat kjøpt meg en cordjakke som er to nummer for liten.
Jeg har store forventninger til meg selv dette året.

Vanilja er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.