|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Kommer an på dagsformen. Noen ganger er det kjekt å shoppe, andre ganger er det pyton. Terapi er det i alle fall ikke. Vi har god råd, men er skapt sånn at jeg kan få dårlig samvittighet om jeg kjøper noe jeg vet at jeg (vi) strengt tatt ikke trenger. Jeg blir litt sånn
|
|
|
#2 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Ditt forhold til shopping?
Kjenner meg saann igjen! Naa har vi nettopp flyttet, kastet masse og satt bort masse, og likevel er det alt for mange TING OVERALT. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg ELSKER å shoppe |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Ikke si det en gang. Vi flyttet jo i fjor jul, og tok bare med oss det vi trengte. Trodde vi. Men det baller på seg... Under treet ligger det fjørti gaver... Jeg har sagt til ungene at i år (som alle år) skal de gi fra seg noen leker til de som ikke har så mye. Stakkars lillebror holdt på å gå i dørken av den beskjeden
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Elsker det! klær, sko, interiør, mat. Samme det, bare jeg kan shoppe. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fjellpiper
|
Ser det for meg: Millfrid går glad og fornøyd til kassa med et stort lass ting i armene, betaler for herligheten og går like blid ut av butikken igjen med varene liggende tilbake i kassa. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|