Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Er du i rute til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 14:35   #39
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du i rute til jul?

Her blir det ikke gjort noe særlig til jul i år, for det orker vi ikke. Jeg elsker jula og koser meg vanligvis veldig i førjulstida, men nå venter jeg bare på å få noen dager fri og på at tida skal gå til babyen kommer. Vi skal heldigvis ikke feire selve julaften hjemme og har jo ingen eldre barn å lage jul for, så her blir det pynting av hus og tre lille julaften, og det er det. Vi må vel få kjøpt noen julegaver i dagene før jul, men jeg tror jeg skal begrense mest mulig der også. Vi får gjester i romjula, men de får bare klare seg med kjøpekaker og støv i krokene.

Jeg synes det er litt trist og føler litt at det ikke blir ordentlig jul i år, samtidig som jeg ikke gidder å bry meg så mye. Det viktigste er nå uansett at vi får tilbragt tid med de menneskene vi er glade i, og det får vi vel til. Forhåpentligvis blir det en hyggeligere førjulstid neste år!

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.