Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dukker og homofili

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-07, 14:06   #16
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dukker og homofili

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis islam har et forbud mot at gutter leker med dukker, så synes jeg at barnehagen skal etterkomme det, ja. (På samme måte som at de skal la være å gi svinekjøtt til muslimske barn.) Men det tviler jeg på at er tilfelle, da.

Det er jeg ikke enig i. Det handler ikke bare om en definert religion, men den enkeltes religion, oppfattelse av religionen eller verdigrunnlag. Foreldrenes ønsker bør etterkommes så langt det er praktisk mulig, selv om barnehagen syns det er tull.

Og det gjelder forøvrig det meste. F.eks. ting rundt måltider, påkledning, valg av fottøy, osv. Om foreldrene insisterer på at barnet skal bruke dress så mye som mulig, så bør barnehagen etterkomme dette, selv om det ikke kan dokumenteres ut i fra en religion.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.