Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-07, 18:04   #1301
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg har fått meg "joggedress" i dag. Veldig deilig!

Gammel 17-01-07, 18:10   #1302
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Fargeutvalget beige og kaki, betyr beige og militærgrønn.

Grr, og jeg som bestilte kamovarianten. Note to self: Hos La Redoute er beige og militærgrønn det samme.

Det ser uansett ikke ut til at jeg kommer til å opptre i kamo på Gran Canaria; jeg fikk leveringsdato den 10. februar, og reiser den 9. Men det er jo lov å håpe på raskere levering. Erfaringer, noen?

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 17-01-07, 20:07   #1303
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg har fått meg "joggedress" i dag. Veldig deilig!

Hvor "fikk" du denne da!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-01-07, 21:15   #1304
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hvor "fikk" du denne da!

www.abito.no

Jeg fikk den i posten i dag

Gammel 17-01-07, 21:37   #1305
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

www.abito.no

Jeg fikk den i posten i dag

Oi! For en farlig side!

(alt for mye fint.. )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 00:35   #1306
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Juhuu, en ny Mulberry veske til kolleksjonen !

min er bare i Oak (litt mere anvendelig farge). Sendes til mine foreldre i Nederland, som kommer på besøk her om et par uker. Da sparer jeg MVA og tollavgift...

Gammel 18-01-07, 10:38   #1307
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Men det er jo lov å håpe på raskere levering. Erfaringer, noen?

Jeg har dessverre bare opplevd å få ting senere enn de oppgir første gang, så jeg håper at du er heldigere...

Gammel 18-01-07, 10:44   #1308
Slettet bruker
Passiv

Standard

Mannen kjøpte sminke til meg i går. 2000 kroner brukte han.

Herlig å få fornyet lageret. Storm har nemlig brukt opp alle lebestiftene mine. De er så gode å tegne med, nemlig. Nå har jeg fem nye.

Gammel 18-01-07, 12:35   #1309
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt ull til høsten:

Lillebror fikk tilsvarende genser i blåtoner.

Og så har jeg handlet til meg selv - dog uten bilde. Anorakk fra Noa Noa, bukser og et par topper fra Designforum og en bluse fra Uno. Det er jeg veldig fornøyd med - ikke ofte jeg kjøper noe til meg sjøl. 3 kjappe fødsler har satt sine spor, og det er ikke så gøy å bruke masse penger på ting som veldig snart skal bli for stort.... kanskje.... men dette kan brukes både nå og seinere, hvordqan det enn går .

Gammel 18-01-07, 13:29   #1310
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg har kjøpt ull til høsten:

Lillebror fikk tilsvarende genser i blåtoner.

Og så har jeg handlet til meg selv - dog uten bilde. Anorakk fra Noa Noa, bukser og et par topper fra Designforum og en bluse fra Uno. Det er jeg veldig fornøyd med - ikke ofte jeg kjøper noe til meg sjøl. 3 kjappe fødsler har satt sine spor, og det er ikke så gøy å bruke masse penger på ting som veldig snart skal bli for stort.... kanskje.... men dette kan brukes både nå og seinere, hvordqan det enn går .

Du har vært kjempeflink. Ho mor må da også få seg litt Jeg har kjøpt meg regnfrakk,sydvest og lave støvler fra Ilse Jacobsen i dag. Her skal det trimmes uansett vær og føre

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 13:30   #1311
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

min er bare i Oak (litt mere anvendelig farge). Sendes til mine foreldre i Nederland, som kommer på besøk her om et par uker. Da sparer jeg MVA og tollavgift...

Oak er den beste fargen Den skal jeg ha i julegave neste år

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 13:31   #1312
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Chicas har fått inn en del fra vårkolleskjonen til OddMolly i dag og regnfrakker + div fra Ilse Jacobsen(jeg kjøpte en i brunt )

Dagens reklame for chicas....men det er virkelig en av favorittbutikkene mine

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 13:35   #1313
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt ulltøy på tilbud på www.sparkjop.no

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 13:40   #1314
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Fikk akkurat sms fra Cornelias Hus at de hadde fått inn OM

Er litt smålei OM, men det er par kjoler jeg gjerne vil ha

Kjøpte hvit Ilse Jacobsen regnfrakk på Ambiente for litt siden, kjempefin

Gammel 18-01-07, 14:13   #1315
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Er litt smålei OM, men det er par kjoler jeg gjerne vil ha

Kjøpte hvit Ilse Jacobsen regnfrakk på Ambiente for litt siden, kjempefin

Hadde en liten mistanke om at du var lei OM, ja (har jo kjøpt av deg litt...) Tror ikke jeg kommer til å kjøpe så mye mere OM heller med det første, men litt blir det nok. De hadde fått inn regnfrakkene i 3 farger og så vankelmodig som jeg er så ble det vaaaanskelig ja

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 15:27   #1316
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ikke lett påvirkelig jeg, neida...
Disse er postet i dag, til MEG

Cascaye er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 19:29   #1317
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Handler dere det meste over nettet? Svarer bildene til forventningene? Syns det er vanskelig med str hvis jeg skal bestille på nettet.

Butterfly er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 19:32   #1318
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Handler dere det meste over nettet? Svarer bildene til forventningene? Syns det er vanskelig med str hvis jeg skal bestille på nettet.

Jeg handler ikke mye over nettet.Men kjenner jeg merket og har noe i det fra før, så er det lettere å vite hvilken størrelse som passer.Gidder ikke gamble på strørrelsene,så derfor handler jeg mest i butikker der jeg får prøvd det på.Spesielt viss det er veldig dyre plagg

nikki er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 19:33   #1319
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Den var LEKKER
Hva heter modellen?

Jeg har shoppet ....to nye dunputer, får nemlig Tromsø-overnattigsbesøk i morgen tre lilla Primula , kaffe fra spesialbutikk til konjakken imorgen og en bok til meg.
Oliver fikk sånn barne-pc av pappaen sin og en bok

Gammel 18-01-07, 19:45   #1320
komo
Aktiv

komo sin avatar

komo er litt kul
Standard

Håper det er greit at jeg spør dere om tips til slalomdress til jente 11 år.
Her vi bor er det ikke rare utvalget, kjører gjerne til Drammen og Oslo.
Skulle gjerne hatt, peak perf, o'neill, roxy el lign , eller annet fint.
Vet jo at det er mange sportsbutikker osv men har ikke tid til å dra innom alle, for å se om akkurat de har noe igjen.

Har akkurtat DU sett noe fint?

Takk

komo

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.