|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Lær meg om sosiale koderDet er ikke vanlig å kysse folk på munnen, iallfall.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Lær meg om sosiale koder
Ikke på meg ihvertfall. Men mange - spesielt yngre kvinner - gjør jo dette hele tiden. Hvor går aldersgrensen? Eller er det med en parameter for antall kilometer man er bosatt utenfor bysentra også? Hvis en kvinne forsøker å kysse meg på munnen vil jeg anta hun er lesbisk. Og svært dårlig på å lese kroppsspråk. Mens andre synes det er frekt å ikke like sånn tilnærming i all vennskapelighet. Men hvis jeg da skal besvare vennskapeligheten med normal høflighet - og samtidig finne ut om det nå egentlig er spennende med pupper som ikke er mine - da blir det sikkert feil igjen. |
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Venner gjør dette? Ikke fremmede iallfall. Ikke voksne folk, vel? Er det ikke en sånn fjortisgreie da? Sånn når jentene finner ut at dette trigger ting hos gutta?
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Middag&drinker - heeelt avhengig av stemningen.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Det trigger meg kun i de tilfellene hvor de involverte er eldre enn fjorten. Dvs. eldre enn 18-21. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|