Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forbaska mannfolk uten refleks!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-09, 11:55   #1
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Forbaska mannfolk uten refleks!

Går dere alle sammen med refleksvest når dere skal en liten tur ut døra eller ta bussen til jobb om morgenen altså? Tydeligvis ingen av dere som bor i nærheten av meg, for det er sjelden jeg ser andre enn barn og en og annen jogger med refleksvest.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 13:17   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ullvott, her.

Går dere alle sammen med refleksvest når dere skal en liten tur ut døra eller ta bussen til jobb om morgenen altså? Tydeligvis ingen av dere som bor i nærheten av meg, for det er sjelden jeg ser andre enn barn og en og annen jogger med refleksvest.

Når jeg går til bussen (3-4 minutter i 30-sone, men uten fortau) bruker jeg ikke refleksvest, bare sånne straps, men oppfører meg til gjengjeld som om jeg er usynlig (går i grøfta og hopper enda lenger ut i grøfta om det mot formodning skulle komme en bil). Det er for pesete å drasse på en refleksvest hele dagen på jobb, til og fra møter, etc.

Men når vi skal "ut og gå", for eksempel når jeg og jentungen går til og fra balletten (20 minutter hver vei, en del småveier uten fortau), har vi på oss refleksvest, både jeg og tøtta. Ser at det er flere og flere for eksempel hundeluftere som bruker vest. Og joggere. Jeg bruker det alltid når jeg jogger i mørket.

Gammel 25-11-09, 16:34   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ullvott, her.

Vi har pleid å bruke refleksvest på hele familien når vi er til og fra barnehage etc. på denne tiden av året, ja.
I år har vi ikke kommet til vestene enda, men refleks har vi.
Jeg har også for (u)vane å rulle ned vinduet og be folk om å bruke refleks.

Når jeg blir litt rikere, så skal jeg ha et lager i bilen og dele ut til alle idiotene uten.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.