|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbaska mannfolk uten refleks!
Ehh, dinglerefleks, refleksbånd, refleksvest... lat dette er da refleks... refleks er ikke usynlig. Med mindre du med "vest" mener en en som går på batteri og lyser, så er det vel nettopp REFLEKS du mener med "vest" også?
|
|
|
#2 |
|
Ustabil
|
Jeg er enig med Skremmern. Små refleksbrikker, bånd rundt armen, er svært lite synlig når det er annet lys som forstyrrer (som møtende biler). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
#4 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Skulle hatt strap-on rekfleks da hadde man blitt lagt merke til
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Jeg synes en enkelt "dinglerefleks" eller sånne bånd man "slår på seg" er tilnærmet usynlige, ja. Man må veldig nærmt for å i det hele tatt se refleksen, og kommer det bil imot kan det bli for nærmt. I tillegg svinger og svaier de og kommer lett foran den gående. Sist redigert av Skremmern : 24-11-09 kl 12:38. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Jeg er ikke uenig der, det jeg sier, som du ikke klarer å se, er at refleksvest er også refleks, derved faller "refleks duger ikke" på sin egen urimelighet, all den tid du mener refleksvest er godt nok. Det er VISSE TYPER refleks du mener ikke er synlig, men ikke ALL refleks, åpenbart. Det var altså en flisesikkeripåpekning fra min side, som rett og slett ingen ser hva jeg mener med?
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Er du virkelig så treg til vanlig? Til de som ikke skjønte hva jeg mente har jeg virkelig spesifisert. At du gidder å skrive lange innlegg om urimelighet og whatnot er bare pinlig. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|