Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dukker og homofili

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-07, 21:34   #1
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dukker og homofili

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Denne mannen burde nok ha gjennomgått homo-bilde-testen til Frp, slik at man hadde sluppet denne problemstillingen.

Etter min mening kan man ikke imøtekomme kravet til faren i denne saken.

Han burde kanskje holdt seg i Afrika ja. Nei, fra spøk til alvor jeg kom faktisk på denne hendelsen da jeg leste FRP-debatten.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 01:18   #2
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Han burde kanskje holdt seg i Afrika ja. Nei, fra spøk til alvor jeg kom faktisk på denne hendelsen da jeg leste FRP-debatten.

Ja, nettopp! Kanskje enda en grunn til at innvandrere (uansett religion) bør bestå integrerings-test før de kommer til Norge, fordi de faktisk bør vite at slik fungerer det ikke i Norge, og i Norge er det helt ok at gutter leker med dukker og dukkevogner, og det er helt ok at barn klemmer og koser hverandre uansett kjønn.

Gammel 17-01-07, 02:24   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, nettopp! Kanskje enda en grunn til at innvandrere (uansett religion) bør bestå integrerings-test før de kommer til Norge, fordi de faktisk bør vite at slik fungerer det ikke i Norge, og i Norge er det helt ok at gutter leker med dukker og dukkevogner, og det er helt ok at barn klemmer og koser hverandre uansett kjønn.

Dette er jo bare tull.
Det har jo ikke noe med om du er innvandrer eller ikke å gjøre i det hele tatt.
Det finnes da nok av etnisk norske menn som tror at gutta dems blir homofile om de leker med dukker og har dukkevogn.
At man har er homofob har ikke noe med hvilket land man kommer fra eller hvilken religion man har.

Gammel 17-01-07, 03:02   #4
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Dette er jo bare tull.
Det har jo ikke noe med om du er innvandrer eller ikke å gjøre i det hele tatt.
Det finnes da nok av etnisk norske menn som tror at gutta dems blir homofile om de leker med dukker og har dukkevogn.
At man har er homofob har ikke noe med hvilket land man kommer fra eller hvilken religion man har.

I denne diskusjonen dreier det seg om en utlending. Homofober finnes det dog, som du sier, i alle samfunn og innen alle trosretninger.

Allikevel tør jeg påstå at det er langt vanskeligere å være muslim og homofil, enn protestant og homofil. For å si det litt forenklet... så jo, det spiller litt rolle hvor man kommer fra og hvilken religion man har.

og tror du meg ikke, så kan du leser mer her:

http://www.homofil.no/leve/index.htm

http://www.aftenposten.no/meninger/k...cle1407057.ece

http://www.gaysir.no/artikkel.cfm?CID=11692

http://www.islam.no/newsite/content/...age=&nATID=131

Sist redigert av Elin : 17-01-07 kl 03:13.
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 13:21   #5
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

I min første barselgruppe var det en liten gutt der faren hadde "nedlagt forbud" mot blonder på babytrøyen etter den første måneden, for hans sønn skulle ikke ha noen sånne "homogreier". Jeg var sammen med moren på en lekegruppe der begge barnene i en alder av fire måneder begynte å bli interessert i en dukke. Jeg sa at jeg kanskje skulle tenke på å kjøpe en dukke til min datter, den andre moren var helt enig, men skulle selvfølgelig ikke kjøpe noe slik til sin sønn, for han var jo gutt.

Jeg vil bare si at denne typen idiotiske holdninger er det mange mennesker som har. Ettersom jeg kjenner mange nordmenn så vet jeg at dette paret (som var svært ressurssterke, både økonomisk og utdanningsmessig) ikke er representative for nordmenn generelt, men jeg vet ikke om det er noen grunn til å mene at denne faren er representativ for innvandrere generelt heller.

Dersom jeg skulle gi noe råd til barnehagen så må det være å ikke etterkomme foreldrenes ønske i denne sammenhengen. Barnehagen må se på barnets beste og det er ikke å bli nektet å delta i de andre barnenes lek. Dersom foreldrene har sterke motforestillinger mot barnehagens opplegg står de fritt til å ta sitt barn ut.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.