Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

7 sortar til jul?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-09, 14:48   #1
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: 7 sortar til jul???

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvite kakemenn selger de hele året i Rogaland, så jeg har aldri tenkt på det som en julevare, det er helårs-vare her. Men jeg baker pepperkaker, colapinner og sjakkruter eller tyske skiver eller noe, det varierer litt.

LøveMannen baker også hvite kakemenn til jul Jeg tenkte heller ikke på det som julekaker før jeg møtte ham.

Vi baker som regel pepperkaker, hvite kakemenn, colakaker og konfektkaker.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 15:34   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7 sortar til jul???

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

LøveMannen baker også hvite kakemenn til jul Jeg tenkte heller ikke på det som julekaker før jeg møtte ham.

De hjemmebakte er jo også bedre enn disse ferdigkjøpte, og så er det litt hyggelig å lage dem siden eldste ELSKER kakemenn og vil ofte ha det som lørdagsgodt, og da er det litt ekstra stas når vi lager dem selv.

Gammel 22-11-09, 17:46   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: 7 sortar til jul?

Barna er med på å lage pepperkaker og å pynte pepperkakehus.
Ellers lager jeg nok mandelflarn evt/og havreflarn og kokosmakroner. Får kromkaker, smulteringer og delfiakake av svigers. Det holder.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.