|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Er det noen som vil vise meg fine og lure vaskerom?Det er et bildesøk på finn.no nå, hvor du kan se de rommene som er merket som stue, kjøkken, etc.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Er det noen som vil vise meg fine og lure vaskerom?Jeg har vaskemaskinen underst og tørketrommel oppå. I det nye huset vi skal flytte inn i så hadde de ved siden av hverandre, også på gulvet. Fordelen med det siste er at man får benkplass oppå, men jeg tror jeg kommer til å ha de oppå hverandre fortsatt, for å få plass til skittentøystativet mitt ved siden av. Jeg har en elfa trådhylle med plass til mørkt, hvitt, hånklær, osv osv. Synes denne er kjekk og rommer mye.
|
|
|
#3 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen som vil vise meg fine og lure vaskerom? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Sv: Er det noen som vil vise meg fine og lure vaskerom?Nå fikk jeg ikke opp linken Imma, men jeg mener de hadde et høyskap med trådkurver inni, og de hadde skjært ut tre hull i fronten for å legge inn klær. Et til hvitt, et til mørkt og et til farget.
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
Sv: Er det noen som vil vise meg fine og lure vaskerom?Drømmer om stort vaskerom og like mange vaskemaskiner som barn... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Er det noen som vil vise meg fine og lure vaskerom?Og den skittentøyskurven så praktisk ut: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Er det noen som vil vise meg fine og lure vaskerom?Skjønner at jeg skal prioritere å få hvitevarene opp i høyden når vi flytter og får vaskerom, mange smarte løsninger. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen som vil vise meg fine og lure vaskerom?
Det har jeg gjort. Men det kan jo hende at det er noen her som har DET fine vaskerommet de vil vise frem. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen som vil vise meg fine og lure vaskerom?
Sånt vaskerom ønsker jeg meg!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|