Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

X Factor

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-09, 11:12   #241
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Men Gabrielle (i tillegg til muligens Chand) er jo den eneste som har x faktor. De andre er jo så ... vanlige.

Enig. De andre finnes det jo et dusin av fra før.

Men jeg digger Mari, altså.

Gammel 16-11-09, 11:42   #242
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ikke så mye på X Factor og den type program, for jeg misliker virkelig den patetiske tigginga om stemmer "artisten" gjør når han eller hun er ferdig med å opptre. Det ser virkelig helt fjernt ut når de står der i finstasen sin med triste-tryne og holder opp en masse fingre som liksom skal få oss som ser på til å sende inn en SMS for å gi vår stemme. Hva er poenget, egentlig? Nei, jeg hadde ikke tenkt å stemme på deg, men siden du holder opp fem fingre må jeg vel bare sende tallet 5 til whatever. :himler:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 11:53   #243
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er helt enig med deg, Skremmern. Jeg synes måten dette blir gjort på er noe tåpelig.

Jeg stemmer aldri på noe. Og jeg tror jo det er mange som stemmer utallige ganger for å få sin favoritt videre og at flere som kjenner artistene slår seg sammen og stemmer som gale rett og slett.

Jeg synes ikke dette blir en rettferdig måte å finne vinneren på. Det ender med at dem som ikke ha så mange kjente og venner som stemmer på dem, ryker ut før de andre, selv om de synger bedre enn de "populære".

Jeg synes det ble mere rettferdig når dommerene avgjorde hvem som skulle gå videre eller ikke.

Men jeg ser nå på programmet. Men jeg stemmer aldri. Jeg liker heller ikke sånn stemmetigging.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 11:28   #244
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det var helt tragisk at Pernille røk i går. Jeg synes Tommy eller Chand burde sunget om igjen. Chand har kanskje en slags X factor, men Tommy har ikke det lengre, synes jeg.

Jeg heier på Lise og Mari nå jeg, jeg synes de har de sterkeste stemmene. Men jeg forandrer egentlig mening hele tiden.

Jeg er ikke fan av Shackles heller. Jeg liker egentlig ikke grupper i en sånn sangskonkurranse.

Gammel 21-11-09, 11:52   #245
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes også det var synd Pernille røk, selv om jeg ikke ble veldig imponert i går. Tommy er egentlig ferdig i X-faktor, men flyter på utseende, men i går heiet jeg på han utstemmingen holdt på, for jeg øynet en sjanse for at Lise skulle bli en av de i bunn. Jeg liker ikke henne altså, skjønner faktisk ikke hvorfor hun blir skrytet langt oppi skyene.

Jeg synes Mari var den beste i går, selv om heller ikke den opptrednen var virkelig bra. Chand synes jeg egentlig kan bli med helt til slutt. Han er så traust og jordnær. Har ikke verdens beste stemme, men det er noe ved han som bare rører inni hjertet mitt. Indisk trønderrocker, artig!

Gammel 21-11-09, 11:53   #246
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Jeg synes personlig at man bør ha en god stemme om man skal vinne konkurransen og det synes jeg ikke Chand har.

Gammel 21-11-09, 11:59   #247
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg synes personlig at man bør ha en god stemme om man skal vinne konkurransen og det synes jeg ikke Chand har.

Så lenge det er snakk om X-faktor, så synes jeg ikke stemmen trenger være det viktigste. Og det er jo ikke at han ikke kan synge. Han er jo fin i sin egen kategori, synes jeg.

Gammel 21-11-09, 12:08   #248
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Tommy burde har røket.
Chand har nok litt variabel stemme, men han har særpreg og x-factor. Og jeg tror, med litt veiledning, at han kan funke. Han er iallefall noe annet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 12:14   #249
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke sett annet enn en episode nå og da. Finalerundene har jeg ikek sett. Han der som synger på trøndersk, er grusom å høre på. :grøss:

Gammel 21-11-09, 12:14   #250
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Ja, for all del, Chand er jo supergod når han synger norsk, og når han synger de sangene han kan.

Jeg kan jo ellers være enig med deg i det du skriver Tove. X Factor er nok litt annerledes enn Idol.

Gammel 21-11-09, 12:15   #251
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg har ikke sett annet enn en episode nå og da. Finalerundene har jeg ikek sett. Han der som synger på trøndersk, er grusom å høre på. :grøss:

Det er Chand.

Gammel 21-11-09, 12:16   #252
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Ja, for all del, Chand er jo supergod når han synger norsk, og når han synger de sangene han kan.

Tja, jeg synes han falt litt gjennom når han sang Åge forrige fredag.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 12:21   #253
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Tja, jeg synes han falt litt gjennom når han sang Åge forrige fredag.

Ja, kan være enig i det.

Jeg tenkte på sangene han skriver selv. De synger han jo ganske bra.

Og han passer veldig å ha med gitaren synes jeg.

Gammel 21-11-09, 12:23   #254
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble overrasket over at Pernille gikk ut i går, hun er jo den eneste som har sunget klokkeklart gjennom hele konkurransen. Forøvrig så skjønner jeg ikke hva Mari gjør der. Chand er en av de med størst X-faktor, selv om han ikke er den flinkeste.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 12:26   #255
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Freya, her.

Jeg ble overrasket over at Pernille gikk ut i går, hun er jo den eneste som har sunget klokkeklart gjennom hele konkurransen. Forøvrig så skjønner jeg ikke hva Mari gjør der. Chand er en av de med størst X-faktor, selv om han ikke er den flinkeste.

Jeg liker Mari bedre enn Pernille. Synes Pernille blir for kjedelig liksom.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 12:29   #256
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Pernille hadde litt dårlig engelsk også synes jeg.

Gammel 21-11-09, 12:31   #257
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Mari sang surt gjennom nesten hele sangen i går.

Gammel 21-11-09, 12:34   #258
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Og det er jeg ikke enig i, Freya. Så uenige man kan være.

Gammel 21-11-09, 12:37   #259
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Tror kanskje de som ikke liker trønderrock, liker Chand. Det er en fordel. Jeg synes det er flott at trønderrocken føres videre av Chand. Jeg synes det han har skrevet selv er veldig flott.

Gammel 21-11-09, 12:37   #260
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Vi kan ikke være enige om alt.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.