Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

«Syk av kroppsvekta» – en ok artikkel?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-09, 18:41   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Syk av kroppsvekta" – en ok artikkel?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det ene utelukker ikke det andre. Og det er i grunnen to helt forskjellige problem.

Helt klart. Akkurat som det er en forskjell på de som opererer inn silikon fordi de har en liten A-cup og sliter både med psyke, selvbilde og selvtillit enn en som vil bli glamourmodell.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 18:54   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Syk av kroppsvekta" – en ok artikkel?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Helt klart. Akkurat som det er en forskjell på de som opererer inn silikon fordi de har en liten A-cup og sliter både med psyke, selvbilde og selvtillit enn en som vil bli glamourmodell.

Enig med meg?

Jepp. Verden er (heldigvis) ikke sort-hvit og svarene ikke enkle og A4. Selv om man av og til kan få det inntrykket når man er på FP. Svinevaksine feks, det tar jo alle!

Men neida. Over halvparten av venner og familie hjemme i Norge har null planer om å ta den, og sier at på deres jobb/vennekrets osv er skepsisen stor. Alle er ikke på FP tydeligvis .

Nå leser jeg at åtte som har tatt vaksinen er døde, men mest sannsynligvis ikke av vaksinen sies det. Likevel. Åtte døde får meg til å bli litt sånn kjenner jeg.

Oh well, vaksine er ikke tilgjengelig her jeg bor uansett.

Og der sporet jeg av tråden, gitt...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.