Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-09, 17:03   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

1200,- bare? Finner de ikke på Brandos jeg.

http://www.brandos.no/art/0742-grain...64041990/a9291

1299 Og kun 41 igjen. Gratis frakt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-11-09, 17:08   #2
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

http://www.brandos.no/art/0742-grain...64041990/a9291

1299 Og kun 41 igjen. Gratis frakt.

Fant de nå! Men er usikker på størrelsen. Støvlettene i 41 ble jo litt store. Men mye bedre pris da, på Skodilla koster de 1599, eller var det 1699,-? Grønn/brun og blå.

Fin kjole Nelly!!

Gammel 19-11-09, 17:47   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Fant de nå! Men er usikker på størrelsen. Støvlettene i 41 ble jo litt store. Men mye bedre pris da, på Skodilla koster de 1599, eller var det 1699,-? Grønn/brun og blå.

Fin kjole Nelly!!

Jeg synes Art ser ut til å være litt knapp egentlig, og tror kanskje 41 kunne vært litt lite til meg. Iallefall til vintersbruk. Du kan jo ha i ei ullsåle eller noe sånt?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-11-09, 12:24   #4
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har bestilt meg disse. Håper de passer, og jeg håper jeg får de før neste fredag.

Tenkte jeg skulle ha de til denne kjolen:

Gammel 23-11-09, 12:46   #5
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg har bestilt meg disse. Håper de passer, og jeg håper jeg får de før neste fredag.

Lekkert! Både kjolen og skoene!

Vind er ikke aktiv  
Gammel 28-11-09, 17:30   #6
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Det sorte med hvite stjerner, ull og silke, helt nydelig!

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 28-11-09, 19:05   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte Vellina velour kjole fra Chill Norway, kjøpte for mamman min, julegave til meg.

Kjøpte den i brun (bilde er lånt), gleder meg til jul.

Gammel 01-12-09, 10:26   #8
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Denne boblekåpen fra Peak Performance ble endelig med meg hjem Det er den helt øverst til høyre. Fant ikke bilde av bare den

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 23-11-09, 12:50   #9
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg ville nok, helt ærlig ha tippet over i så høye hæler, men de var skikkelig fine da. Du blir nok superfin.

Gammel 23-11-09, 12:54   #10
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk. Helhøyden er sikkert helt grei for meg. I dag har jeg støvletter med 10 cm. hel på jobben. Går helt fint det. Jeg er godt vandt med høye heler.

Kjolen har den fordelen at puppene er godt emballert. Man slipper å hanke inn pupper på tur ut i det fri.

Gammel 23-11-09, 18:34   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Denne bare i en annen farge, fra Katrin Uri.

I en grålillafarge. Nydelig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.