Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungene

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-09, 12:35   #11
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungene

Tusen takk for flere gode innspill her!

Vi har en PS2, som de spiller endel på, så jeg tror ikke vi trenger flere av den typen. Selv om hu mor godt kunne tenke seg Wii Fit da.

Brukt pc, evt spleise på en, sammen med besteforeldre var kanskje ingen dum ide.

Jeg ser at cdspiller kanskje ikke er så dumt likevel. Jeg føler meg veldig sikker på at det er noe de kunne ha glede av iallefall. Eldste likte godt å lytte til en lydbok da han skulle legge seg, da han var mindre.

Men _hvis_ vi skulle lande på spillkonsoller til de eldste, hva ville dere valgt av DS eller iPod Touch? Det er vel ikke store prisforskjellen på de?
DS får man jo de kjente spillene til , som lego starwars, cars, hello Kitty osv, mens iPod Touch kan man legge inn filmer og musikk på i tillegg. Noen som vet om man får tilsvarende spill til iPod Touch, som til DS?

OG finnes det spill til Gameboy Advance SP å få tak i lenger? Ingen av de nye spillene kommer i denne versjonen lenger vel?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.