|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungene
Nei, det er enkelt |
|
|
|
|
|
#2 |
|
nygift
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneKan du ikke kjøpe noe dukkeutstyr til 3 åringen så kanskje det blir mer interessant, ellers kan jeg bare anbefale fisher price learning laptop.
|
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneDet er jo tydelig at det er spilleting som står høyest på ønskelisten hos deg. Det er iallefall ikke vits i å kjøpe noe du vet ikke blir sett på.
|
|
|
|
#4 |
|
tankefull
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneTusen takk for flere gode innspill her! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
tankefull
|
Hvordan virker det når man legger det inn på USB? Det blir mer som en mp3 spiller da? Hvordan velger barnet hva det skal høre på da? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
De blar seg frem, du trenger jo ikke legge inn så mye at det er vanskelig å finne frem. Barna klarer som regel sånne ting mye lettere enn vi tror..... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|