|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Til de yngste leser vi Karsten og Petra-bøkene for tiden. Eldstejenta er Knerten-fan, så for henne leser vi alle Knerten-bøkene i riktig rekkefølge. Har kommet til Knerten Politimann nå. |
![]() |
![]() |
#182 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Skarpe tenner av Erna Osland. Han er inne i en tung zoologifase og er henrykt over denne boka selv om store deler av den går rett over hodet på han.
#183 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Harry Potter og ildbegeret.
#184 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har tatt en Harry Potter-pause etter bok tre, og BM har den siste uken lest alle Ruffen-bøkene for Poden - han ville først ikke (kanskje fordi han husket at vi leste dem da han var mye mindre), men så snart de kom i gang, var det veldig stas.
#185 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg og gutten min paa 6 leser Harry Potter. Vi er paa 3. bok naa. Tror kanskje jeg maa vente litt med de neste bökene, det blir jo skumlere etterhvert saa vidt jeg husker, men saa langt er det i alle fall supert. |
![]() |
![]() |
#187 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Her leser vi Harry Potter, Mysteriekammeret nå, og Storesøster er frelst.
#188 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå leser vi mormors promenade. |
![]() |
![]() |
#189 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Etter tips fra en kollega kjøpte jeg en bok som heter Taynikma, og den slo så godt an at mann og sønn er nå i gang med bok nr. 3 i den serien. Storebror er litt sær i smaken og liker ikke bøker som ikke har illustrasjoner, og så liker han virkelig godt litt fantacy og spenning. Tipper vi går over på Narnia eller Harry Potter når han blir litt større.
#190 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?I dag ville lillebror lese Travelby, mens storbror fortsatt har faktabøkerdilla - i dag om romerne.
#191 |
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?De siste ukene har vi lest Brødrene Løvehjerte og Mio min mio. |
![]() |
![]() |
#192 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser og blogger om Harry Potter. http://mallinkleser.blogspot.com/
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
#193 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?De to største får høre Vulkanøya(Krim for 6 til 12-åringer, visstnok), mens lillesøster og jeg leste den der Disneyboka om Pablo i går kveld. (Min egen fra 1976, hvor jeg har klodret med blyant og skrevet navnet til mamma'n min) |
![]() |
![]() |
#194 |
søt
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Knerten i Bessby!
#195 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Da Ida også ville i snekkerbua, Astrid Lindgren. |
![]() |
![]() |
#196 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser litt i Gruffalo-bøkene hver ettermiddag. Fenger ok både for henne på fire og for henne på 20 mnd. |
![]() |
![]() |
#197 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Den store boken om Ruffen |
![]() |
![]() |
#198 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Juleferie er et godt påfunn, sa Marikken. (Eller noe i den dur...) |
![]() |
![]() |
#199 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Den store boka om Knerten.
#200 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har nå begynt på Julehistorier og Den store juleboka
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|