Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Piratkopiering - er det mindre akseptert nå?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 12:54   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Piratkopiering - er det mindre akseptert nå?

Tv-serier og filmer er det vel ikke bare skseptert å laste ned, det er nærmest forventet, i visse kretser?

Jeg oppelver i alle fall stadig at jeg er så "uttafor", som ikke har kommet lenger i grey's enn det som går på tv2, og ikke har sett serier som ikke går på noen av kanlene våre... de finnes jo på nettet...

Gammel 17-11-09, 13:16   #2
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det eneste stedet jeg hører om folk som ser nye sesonger av serier og som laster ned slikt på nett er her på FP. IRL hører jeg aldri om slikt i det hele tatt.

Hm, jeg hører om det hver dag på jobben. Betyr det at jeg ikke har noe RL, eller at folk her er akkurat som kollegene mine? Begge deler føles litt skummelt.

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:02   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det eneste stedet jeg hører om folk som ser nye sesonger av serier og som laster ned slikt på nett er her på FP. IRL hører jeg aldri om slikt i det hele tatt.

Da tror jeg nok vi beveger oss i temmelig forskjellige miljø RL. De fleste jeg kjenner laster ned serier de har tenkt å betale for, men vil ikke vente på at de kommer i lovlig DVD-utgave.

Gammel 17-11-09, 15:28   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper alt, både musikk, filmer og musikk, synes faktisk at og laste ned er på linje med å stjele i butikken all den tid de som lager det er i mot det, men innser jeg er temmelig alene om det .
Men må innrømme jeg har sett non filmer som andre har lastet ned, og heleren er jo ikke bedre enn stjeleren .

Vi har kjøpt mange serier og filmer, altså, så det er ikke det
at vi ikke ser noe som er årsaken til vår høye moral på det
området.

Og jeg kjenner mange som laster ned i stor stil,
og unger som har sett alt av filmer før det kommer på kino.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.