Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dele gutter og jenter i svømming?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 12:46   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dele gutter og jenter i svømming?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg hadde nok også synes det vært ganske kjedelig å ha gym med bare jenter hele skoletiden.

Det syns jeg også, og på videregående valgte en venninne og jeg å ha gym med maskin og mek (bare gutter) i stedet for tegning, form og farge-klassen vår, fordi der fikk vi større utfordringer, Vår klasse, som nesten var en ren jenteklasse ville helst ikke ha gym i det hele tatt.

Allikevel skulle jeg mer enn gjerne vært delt i siste halvdel av barneskolen, og på ungdomskolen i svømming, men ikke gym.

Uansett, jeg har ikke sterke meninger om dette, men hadde ikke leet på et øyelokk hvis klassen til Glitterbarnet ble delt for å få flest mulig til å faktisk ha svømming. Det er ikke det samme som at jeg syns at alle klasser alle steder, uansett forhold, skal dele klassene sine.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.