Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 10:15   #1
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Ja, jeg må bruke ekstern mus, ellers så får jeg senebetennelse i armen og det gidder jeg ikke. Men stort sett bruker jeg mye hurtigtaster om det er laptop eller stajonær.

Glemte å svare på det ene spørsmålet ditt, eksternt tastatur bruker jeg ikke.

Gammel 15-11-09, 10:37   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

[quote=Millen;1937201]Ja, jeg må bruke ekstern mus, ellers så får jeg senebetennelse i armen og det gidder jeg ikke. Men stort sett bruker jeg mye hurtigtaster om det er laptop eller stajonær.
[quote]

Å skrive 20 siders skoleoppgave uten ekstren mus er dødsfødt.
Når jeg skrev skoleoppgaver så koblet jeg ut plata, for var ofte borti den så ble teksten en hele annen plass

ekstern tastatur har jeg ikke tilkoblet.

Gammel 15-11-09, 10:40   #3
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Nå har jeg visst ikke lap top lenger da, siden eksen har tatt den - men jeg bruker helst ekstern, trådløs mus. Liker ikke touch pad i det hele tatt, synes det er bedre og kjappere med mus.

Gammel 15-11-09, 10:41   #4
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

På jobben, men ikke hjemme.

Gammel 15-11-09, 10:43   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen mus her.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 10:44   #6
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ja, jeg må bruke ekstern mus, ellers så får jeg senebetennelse i armen og det gidder jeg ikke.

Omvendt her, jeg får mye lettere senebetennelse om jeg bruker ekstern mus. På den stasjonære PC-en har jeg rullemus.

Gammel 15-11-09, 13:57   #7
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Å skrive 20 siders skoleoppgave uten ekstren mus er dødsfødt.
Når jeg skrev skoleoppgaver så koblet jeg ut plata, for var ofte borti den så ble teksten en hele annen plass

ekstern tastatur har jeg ikke tilkoblet.

Jeg har skrevet 70 siders oppgave ved hjelp av touchpad, uten problemer what so ever. Har vent meg til å bruke pad'en, og savner ikke ekstern mus i det hele tatt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 19:11   #8
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Men stort sett bruker jeg mye hurtigtaster om det er laptop eller stajonær

Jeg er også vant til mye hurtigtaster. Jobbet innen IT tidligere og brukte mye mer tastatur enn mus. FP derimot syns jeg er lite "hurtigtast-vennlig".

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.